Swtlna Gulfem07 6 saatte bir verebilirsiniz, çok da vermeyin çok minik daha çünkü. Sadece aşıdansa ateş daha da yükselmez içinizi ferah tutun ama takipte de olun mutlaka. Acil şifalar inşallah
tubasd Gulfem07 temassizlar alından olculuyir 38 ates yuksek bi ates degil ama yuksele bilme ihtimalinolan bi ateş. cocuga mikrop verildi vucudunda savas var hastalikla mucadele ediyor bucut ısısını yukseltip mikrobu yenmeye çalışıyor buna musade et ama takipte kal ustunu incelt ama inceltecrgim diyede üşütme 38.5 oldugunda asi yeri haric ( alın koltuk altı dizkapagi arkasini islak bezle sogut) yukselmeye devam ederse ilac ver ama yeterince vermissin bol bol emzir atesi dengelenir biiznillah geçmiş olsun
Swtlna Gulfem07 taze annelik ne güzel ya, hayattaki en büyük huzursuzlukları bu kadar olsun kuzucuklarımızın. Ben hep kendimi, bu onun daha sağlıklı bi hayatı olması için gerekli ve zaten o bugünleri hatırlamayacak bile diye teselli ettim.
idil1990 Gulfem07 gogsu giysiler isittigi icin fazla gosteri koltuk altindan net sonuc alirsin doktorumuz oyle demisti temazsizsa direk alin boynuda fazla gosteriyor