cilekbebek1 Kızlar resim eklemeyi bilmiyorum bağlantıyı bırakıyorum buraya https://hizliresim.com/2rnkdws Bebeğim 42 günlük ve sürekli geçip sonra tekrar başlayan bir döküntüsü var. Şampuana ve kreme mi alerjisi var anlayamadım bir türlü yada isilikten mi oluyor. Sırtında ve bacaklarında yok sadece omuzlar göğüs ve boyun bölgesi. Var mı bir fikri olan kaç doktora gittik hiçbir şey demiyorlar
ahat cilekbebek1 canım deterjan ve kullandığın ürünlerden olabilir daha küçük zaten bebek yağı sürme ayrıca şampuanı çok az kullan mısır tanesi kadar doktorum öyle diyordu benimki de hassastı Mustela ürünlerinden araştır hassas ciltler için bebekler için
ayaznannesi cilekbebek1 merhaba benim bebeğimde de aynı lekeler çıktı. sizde nasıl geçti acaba ve neden oluyormuş 🥺
edayocer Merhaba benim de bebeğim 2 aylık olmak üzere aynı şeyi yaşadım , kullandığım bebe yağından sonra olduğunu fark edince kestim bir daha olmadı ne kullanıyorsunuz deterjan yağ?
cilekbebek1 edayocer bioderma abcderm şampuan ve bioderma atoderm krem kullanıyorum. Bunları da doktor önerisiyle almıştık aslında
MayaliHamur cilekbebek1 bunların yaptığını zannetmiyorum bizimde süt alerjimiz vardı cikdi kuruydı doktorumuz önermişti ve çok faydasını gördük halada kullanırım.. belki başka birşeye alerjisi olabilir? Başka belirtileri var mı
cilekbebek1 edayocer 23-24 derece oluyor genelde güneş aldığı için ama zaten tek kat ve ince giydiriyorum :(
edayocer cilekbebek1 anladım benim bebeğimde aynı böyleydi sonra bir şeyler sürmeyi bıraktım 2 gün içinde söndü 🤷
edayocer Daha gözenekleri açılmadığı için sürdüğümüz her nemlendirici ter bezlerinde tıkanma yapıp isilik tarzı döküntülere neden oluyormuş kendi haline bırakın bence
cilekbebek1 alpsr öyle mi diyorsunuz ince de giydiriyorum ama bilemedim geceleri hep kucağımızda uyuyor temastan dolayı terliyor herhalde
alpsr cilekbebek1 tabi temastanda olur bebekler çok terliyor üstünü de örtmeyin terleyen bölgelerinde var gibi görünüyor çünkü her zaman kullandığınız deterjanı kullanıyosanız isiliktir
badiskohanim cilekbebek1 MayaliHamur benim kizim da boyleydi doktor yenidogan aknesi dedi bi sey yapmadik bizde ama kafasina sirtina gogsune boynuna yayildi baska bi doktor tekrar bakip isilik bu dedi mustela stelatopia intense onerdi gunde 2-3 kere kuru temiz cildine surdum 2 gunde hepsi tamamen gecti tertemiz oldu hatta kasindaki konaga ve kulagindaki egzamaya da cok iyi geldi hala da ufacik bi sey ciksa hemen kullanirim aninda geciriyor elim ayagim oldu resmen tavsiye ederim