hirakuss Merhaba kızlar ben 4 gündür sezeryan doğum yaptım göğsümden sarı renkte sıvı geliyor sıkınca ama bebeği doyuracak kadar olmadığı için şuan mama kullanıyoruz. Sütü arttırmak için ne yapmalıyım yada neler yemeliyim önerisi olan var mı?
yagizmomyy25 hirakuss canım sağım yap o sarı sıvı çok kıymetli bebeğin için mutlaka içir onu ilk ağız sütü