Kızlar oğlum 10 ay 9 günlük böbrek kanalında genişleme vardı ama çok şükür düzeliyor doktor öyle söyledi Perşembe yine ultrason cektiricez bugün doktor dedi beş aylıkken ultrason mu artık nerde çıktıysa beyinde kist var dedi şok oldum nasıl dedim dedi öyle çıkmış takip gerekiyor ama ben görüyorum ki kötü gözükmüyor ve bebek iyi gelişim geriliği de yok aktif bir bebek ama korkmayın leke de olabilir kist gibi çıkmıştır diye tedbir amaçlı yine çocuk nörolojiye götürün başınıza gelen varmı ya