ronaaa bende emzirmeyi keseli 1 ay oldu ve neredeyse bu süre zarfı içerisinde başladı kabızlığı.
Normalde benim kızım yumurta yemiyordu ama emzirmeyi kestikten sonra neredeyse hergün 1 tane değişik şekillerde yedirmeye çalışıyorum. Dediğiniz gibi belki de yumurta kaynaklıdır. Doktor demese de 1 hafta kadar keseyim en azından gözlemlemiş olurum.
Ama ben glutenden ciddi anlamda şüphelendim. Çünkü kızımın hali hazırda bu rahatsızlıkları varken 2 gün önce tam buğday makarna aldım yüksek lif içeriğinden kaynaklı dedim beğenirse bunu tüketsin. Ama o gece ciddi mana da feci bir gaz sancısı yaşadık ve ertesi gün yaptığı kakadan sonra poposu ve özel bölgesi kanlı pişik oldu yine ama daha kötüsü pişikten sonra da yaralar oluştu. Sonra kendi kendine iyileşti, gaz sancısı da geçmiş olacak ki sakinleşti ama sabaha kadar sık sık uyandı ağladı. Dün ekmek dahil unlu hiç bir şey yemesine izin vermedim. Gece gayet iyiydi bir problem yaşamadık sadece bu sabah ki kakası yine topak topakdı.