İyi günler bayanlar benimde 5 aylık. Aylık bı kızım var cikmaza girmiş gibiyim ne zormuş🥹 benim de kızımda kan deri hepsi temiz çıktı ama ona rağmen alerji maması yazdı alerji doktoru önce evolvio iciyoduk onda 400 500 de olsa oluyodu bu doktora geçtik buda Aptamil alerji maması yazdı ondada kızım azda alması gerekken dahada zayıflamış 6800 du 6300 olmuş eminim şimdi gitsem yine vermiştir sağlık ocağı doktoru da yavaş yavaş ek gıdaya başla dedi geçen yoğurt verdim birşey olmadı sizce ne yapmalıyım ben