Kızlarımın arasında 2 yaş 9 ay var. Benim idealim 3 yaştı zaten bir kaç ay erken oldu sadece. Ben zorlanmıyorum şuan ilk kızım yemek yeme,tuvalet eğitimi,kendi başına oynama,aile üyeleri ile dışarı da bensiz vakit geçirebilme gibi şeyleri aştığı için düzenimiz oturdu diyebilirim. İkinci çocuklar da ilkine göre nispeten daha kolay oluyor. Evet 2 çocuk aynı anda ikisine yetememe açısından kötü, ama geçiyor elbet geçecek.