komikolma Geçmeyen pişik ya da alerjiye bağlı pişik için kortizonlu krem kullanan oldu mu? Doktorum önerdi, ben de kullananların yorumlarını merak ediyorum.
nursemaayter komikolma bizde vardı o kremlerde çok işe yaramadı en son pamuk aldım kremi sürdüm üstüne pamuk kapattım bezini öyle bağladım üç gün içinde geçirdi
babylinda02 Bize alerji için verdi kullanıyoruz bir sıkıntı yaşamadık bugün kontrolümüz var doktor değerlendirecek
komikolma babylinda02 bizim de süt ve süt ürünleri alerjimiz var sanırım ben yiyince bebeğim rahatsızlanıyor. 2,5 aylık henüz. Sizin kaç aylık acaba ve geçti mi pişiği?
babylinda02 komikolma bizim egzama için verdi doktor inek sütü proteinine alerjimiz çıktı sizin gibi o yüzden Bebeğim 5.5 aylık
beratelifnr komikolma maalesef o bendede oldu 6 ay emdi emdiği süre zarfında asla süt ve süt ürünleri tüketemedim 6 ayın sonunda ek gıda da Labne ve yoğurt ile tanıştık çok şükür kendiliğinden geçti ama sadece fermante olan ürünlere babam köyden süt getirıyor yoğurt yapayım diye oğlum şuan 2.5 yaşında direkt kaynamış inek sütü içsin yine pişik olmuş gibi kabarıyor her yeri yanakları poposu sırtı
alyaxw babylinda02 merhaba benimde bebeğim 5 aylık ve yüzünde hep kızarık sürekli kaşıyor acaba bebek egzaması mi sizinde öyle mi
komikolma sizdenbiriii1 bizim şu an geçmeyen pişiğimiz var nokta nokta kızarıklıklar daire şeklinde pişik. Kanlı kaka ve mukuslu kakamız var. Kulak kenarlarında döküntü var.
ahsenguzum komikolma canım aynısını yaşadım vücudunda döküntü hariç hepsi oluyordu. Süt ve süt ürünlerine alerjisi var muhtemelen sen 1 hafta süt ürünleri tüketme bi dene düzelirse yememeye devam et
biricik9 nursemaayter bizede öyle travzol ve bacodermi söyledi eğer travzol üstüne pamuk kapatıp geçiyorsa hemen deniyeyim bugün yine doktora mesaj attım
babylinda02 alyaxw merhabalar bizim kol ve bacaklarda başladığı için böyle bir kaşıma durumu olmadı ama kızarık kuru bir haldeydi doktora u söyledi egzama diye
biricik9 nursemaayter teşekkür ederim denicem ben bez değişikliği bile yaptım ilk bezde taşma problemi vardı kaliteli diye değişim yapmadım ama baktım bu pişik bizi mahvetti en iyisi bez değiştirme dedim bakalım inşAllah işe yarar
beratelifnr biricik9 yok olmuyor hatta yoğurt mayaladığım daha olmuyor ama inek sütünü kaynatıp içirince oluyor maalesef hala 6 ay sonra 3 yaşına girecek doktor her kontrolde bunyaşına kadsr geçmediyse şu yaşına kadar geçecek diyor 3 te geçmezse 5 de geçecek diyecek kesin ama yapacak bişey yok vücut kabul etmiyorsa zaten hayvanlarımız bile sağlıksız olduğu bir dönemdeyiz