cananbulbul Zaten o kadar aç kaldıktan sonra iftarda pek bir şey yenmiyor o tamam ama mesela sahurda ne yapıyorsunuz? Üstüme sahur için tarif atın nolur 😅
alparslanmomms cananbulbul sahurda kalkıp zahmetli şeyler hazırlamaya çok üşendiğim için normal kahvaltılık hazırlıyorum hep 🥲hatta o kadar üşengecim ki bazen 12 gibi sahur yapıp yatıyoruz sjsajs
cananbulbul alparslanmomms ya o bizde de var yatmadan sahur yapıp uyuyoruz bazen djshjssh hadi ben bi şekilde kalkıyorum gözüm yarı açık bişiler hazırlıyorum da eşimi kaldırmak çok zor oluyor 😅
alparslanmomms cananbulbul hahahah aynen benim eşimde öyle . Davul çalsa uyanmaz ben de tık sesine gözümü açarım . Hala küçük bir kız çocuğu gibi hissediyorum kendimi . Hatırlıyorum ben çocukken annem neler neler hazırlardı gece erkenden kalkıp . Hiç öyle değilim :( tembelim sanırım 🥲
Orenda_ uykusuzanne__ Kanka gözleme gibi oluyor mayalı deriz bilirsin sen tavada yapılıyor, sade veya haşhaşlı yapıyoruz
Nsrn1 cananbulbul benim eşim sahurda çok karışık yemeyi sevmez. O yüzden genelde klasik kahvaltı hazırlarım. Hatta geçen ramazanda sahuru bir hafta sadece hurma ve sütle yapmıştık bayağı rahat tutmuştuk orucu. İlk iki gün zorlanmıştık acıkıp ama sonrasında çok rahattık.
bebikomomyy cananbulbul geçen sene önceden buzluğa mini gözlemeler ve kete yapıp koymuştum. Uyumadan çıkarıyodum sahura kalkıncada ısıtıp hazır oluyodu yanına haşlanmış yumurta kahvaltılıklar yetiyodu. Annem tava böreği yapar oda çok güzel oluyo ama üşeniyorum ben 😁
acimavi cananbulbul 3 hurma, 1 bardak süt benim sahurluğum😅 krep yapabilirsiniz fazla zaman almaz, veya yatmadan yapabilirsiniz sahura hazır olur. Simit omlet olabilir arada bir değişik olur, gündüzden simit alırsınız uğraştıcı olmaz
Lolik cananbulbul Genelde haşlanmış yumurta tost meyve çay vs yaparız , iki senedir pek sahur yapmıyoruz bu sene naparız bilmiyorum 😄eğer yaparsam ben kendim için yumurta kefir ceviz hurma şeklinde klasik bir şeyler yapmayı düşünüyorum eşimede yumurta tost bitti gitti .