Bir tanıdığımızın çocuğunda böyle bir hissim var
1 yaşında hiç kelime yok
Kimseyi yabancılamıyor herkesin kucağında duruyor
Komik veya eğlenceli anlarda bile pek gülmüyor ama kendi kendine alakasız bir anda gülebiliyor
Kelime yok ama çığlık bağırma var aaaa uuu gibi
Parmak ucunda yürüyor daha çok arada düz basıyor
Oyuncaklarla oynamadan önce genelde yalıyor
Yemek yemeyi reddediyor direkt ağzından atıyor mama ile devam ediyorlar hala
Yaşıtlarına genelde oyun sırasında vuruyor ara sıra ansızın
Şuan aklıma gelenler bunlar bilmiyorum çok öyle hissediyorum
Sizin düşünceniz nedir