damladll 2 yaş erken, 24 aylıkken 2 günlük deneyimimiz oldu. Sonra geri aldım. 34 aylıkken tekrar verdim, o zaman alıştı. Ağlaması normal çünkü size güvenli bağlandığıdan. Ağlamazsa anormal bir durum olurdu. Kızım 27 aylıkken konuşmaya başladı ifade edemiyordu. 3 yaşında artık hazırdı. Özel kreşe gidiyor, sınıfta 10 çocuk var, 2 kişi ilgileniyor. Gelişim açısından çok faydasını gördük. Bu sene ilkokula başlayacağız.