Selam kızlar 🥰
Ben bebeğim tüp bebek doktor normal yollarla asla çocuk sahibi olamazsınız demişti zaten olmadı da iki tüp bebek denemesi yaptık hamdolsun ikinci de oğlum oldu gecen ay adet oldum normal tarihinde zaten hiç şaşmaz 1 erken 1 gün geç olurum bazen o da çok nadirdir neyse gelelim konumuza daha 1 haftadan fazla var ama 3 gündür tam kahverengi değil leke geliyor hatta bugün 4 gün oldu gecen hafta da kasıklarım da bir ağrı vardı bu arada çocuk istiyoruz zaten olmuyo diye hiç korunmadık da ümitlenmek istemiyorum dedim adet tarihim gelsin olmazsam kan veririm direk ama içim içimi yiyo muhtemelen normal adet olucam ama ne biliyim bir daha da böyle tüp bebek vs yaptırmak istemiyorum çok yıpratıcı bir süreçti hamile olduğunu böyle anlayan var mı kafam çok karıştı içimi rahatlatamıyorum test de yapmak istemiyorum olmadığını görünce üzülücem çünkü 🥲