Kızlar kizim 15 aylik evet halen ayırmayı düşünmüyorum odayı yatağı yanımda yatmasını istiyorum ( bu konu tartışmaya kapalı)🤗 ben park yatak olarak kanz marka gri beşik aldım iyi güzel fakat önceden kirada oturuyordum ev baya büyüktü. Şimdi kendi evimizi aldık iyi güzel de yatak odası biraz küçük eşyaları yanyana koyunca resmen dipdibe hersey😂 boyle olunca kızım yatmaz oldu park yatakta. Çocuk daralıyor eminim bide en alt kademede olunca. Başka bir park yatak öneriniz varmı biraz daha dar uzun olucak gibi. Bi kanz marka güzelde çok geniş