Kızlar 2 çocuğum var küçükler bir yerde çalışamam kimseden desteğim yok tek başına büyüttüm çocuklarımı…malum hayat zor 2 üni bitirdim iş bakıyorum ama çocuklarımı bakıcıya verecek,değecek bir iş bulamadım ve ben boş kalmayı sevmiyorum station bir arabamız var ve arkasında meyve satmak istiyorum ama satılmaz mı diye de endişe ediyorum bu arada Ankara’da yaşıyorum fikirlerinize açığım…Eşim destekçi kendi işin istediğin zaman bagajı kapat evine gel yemeğini yap evinle ilgilenirsin istediğin zaman da satışa çıkarsın diyor olur mu sizce ?