Merhaba arkadaslar grıbım ve acile gittigimde bebegim 4 aylık dedım ve bana paracerol serum taktılar bebgım ek gıdaya başlamadı için çok acıktı serum aldıktan 10 dkk sonra emzirdim anne sütünden bebgime zarar verır mı çok korkuyorum doktor ilaç alınca 2 saat emzırme demıstı ama çok acıkmıstı yardımınızıa ihtiyacım car yasayanlar. Varmı aranızda