Kızlar saat 6 dan beri ağlıyor resmen uyuyor 1 dakika hemen uyanıp ağlıyor calpol verdim ateşi düştü sonra tekrar 38,5 oldu 5 saat sonra tekrar calpol verdim düşmeyince ve ağlayınca hep hastaneye götürdük nöbetçi çocuk doktoru yokmuş ateşine bakıp gönderdiler şuan uyudu ama sürekli uyku arasında inliyor ateşi düştü şuan normal diş mi çıkarıyor hasta mı oldu anlamadım ama burnu da akıyor ağlayınca da akmış olabilir bilmiyorum korkudan uyuyamıyorum ateşi gece bi anda çıkar diye 🤦🏻♀️