Buselim Oğlum birkaç aydır ayda bir iki kere olacak şekilde ayağının ağrıdigini söylüyor genelde gece uyaniyor ağlıyor başına gelen varmı büyüme ağrısı diye düşünüyordum ama birkaç yazı gördüm korktum açıkçası