Oğlum 27 aylık artık yavaş yavaş tuvalet eğitimine başmaya karar verdim bugün ilk deneme günümüzdü sadece 1 kez çiş yaptı klozete onun haricinde hep üstüne yaptı arada bez takmak
zorunda kaldım dışarı çıktık falan kakasını tuttu o bezi takana kadar bekledim oysaki bezi takmadım ama taktığım an yapmaya başladı hadi tuvalete gidelim dedim hayır dedi sizde süreç nasıl ilerledi ne kadar zamanda alışır kaç aylık tuvalet eğitimi verdiniz