Aklimideliricem yigitinanneesii ateşi çıkacakken eller ve ayaklar soğuk olur diye biliyorum ateşini sık sık kontrol edin. Üşüdüğünü sanıp bastırma lütfen
bsr426_ yigitinanneesii ateslenecek olmanın belirtisidir o takip edin ama çok soğuksa hastaneye gidin derim bizim öyle oldugunda ateşi 38 üstüydü
queen_bee Merhaba şimdi nasıl, benim oğlumda öyle olmuştu, zatürre olmuş dedi doktor. Sizin daha hafif birşeydir inşallah