busrasaro benimki de öyleydi. Annemler dışında hiçbir yerde uyumazdı. Ordada başlarda zor oluyordu ama sık sık gittiğimiz için alışmıştı. Başka yerde hiç uyutmadım şuana kadar. 17 aylık önceden uyuyamıyordu şimdi de kalabalığı bırakıp uyumak istemiyor eve gelince bayılıyor ,🤦🏻♀️