xbeyzax yigitinannesii22 1 ay olacak birkaç gün sonunda tam anlamıyla iyileşti . ilk gün sancısı oldu ağladı ama diğer günler sorunsuzdu sadece şişlik ödem kenarlarında kızarık deri vardı o da yaklaşık 15 günde geçti