eozlem maşallah,valla benimde öyleydi meme vermeyince saatlerce ağlamalar vs ama eşim alırdı gezdirirdi karanlıkta konusrdu vs sakinleştirirdi bende sürekli aynı cümleyi kurardım (meme uyudu uyanınca sana vericem şimdi uyku vakti vs)oyley öyle alıştı .kv,kp olunca zor