Oğlum 4 yaşına girdi aralıkta son 2 haftadır felaket ayakkabısını çıkarıp giymek istemiyor sen yap diyor dakıkalwrca kapıda bekliyor üstünü değişmiyor elini yıkamak istemiyor normalde bişey görür almazdım o gün bişey daha aldıysam 2. İçin sınır koyardım şu an ortalığı yıkıp kabul etmiyor beni çok yordu ne zaman geçiyor bu😭