betul2525 Nuurr123 ben Aynur simura gidiyordum dünyam hastahanesinde çok memnun kaldım ebeleri falan çok iyi normal doğuramam dedim ama normal doğurttu beni hastahaneden pek memnun değildim ama doktorum çok iyiydi yine hamile kalsam ona giderim
asya358_ Nuurr123 özlem katırcı. 2 doğumumuda onda yaptım çok memnun kaldım çok şükür. Erciyes Hastanesi’ne geçti şuan
kupakizi_ Nuurr123 dünyam hastanesi İbrahim demir. Çok iyi ve bilgili bir doktor. Nevşehir de yaşıyorum ama orda doğum yaptım. Asla tereddüt etmeyin giderseniz.
muanka Dünyam hastanesinde İbrahim Demir var aynı zamanda o hastanenin kadın doğum sorumlusu diye biliyorum ben çok memnun kaldım net konuşup bilgi anlamında tatmin ediyor güven verdi bana
elfrana_03 goncakoray38 ben de ikinci sezeryan Gülcan hoca da oldum hem de takipli değildim çok ilgili guleryuzlu bilgili..ve ameliyat yerini eski Usul dikiş yaptı ilk doğum gibi olmadı şuan iz gitti sayılır.cok memnun kaldım kayseirye gidersem kontrollere gidecem yine.
yusuf3850 Cahit gözüakçaya gidin benim senelerce çocuğum olmamıştı bu doktor sayesinde oldu çok iyi bir doktor ister internetten yorumlarına bakabilirsiniz şuan erciyes kartala geçti