Kızlar oğlum nerdeyse 3.5 yaşında annem annecim canım annem hep böyleyiz evde her saniye beraberiz zaten hiç kendisi tek bir dakika durmaz ama asıl sorun şu. Bensiz hiç bir şey yapamaz oluşu mesela anneannesi dedesi dayısı böyle yakınlar geldiğinde bile hadi markete gidin diyorum annemde gelsin , annemde olsun annesiz gitmem. Kreşe gidiyor son zamanlarda gitmek istememeye başladı annemi işitiyorum diyormuş . Bana da anne gitme sende gel diyor . Babasıyla bile oyun alanına gidecekler mesela haftasonu baban seni götürsün diyorum bende işlerimi halledeyim olmaz diyor anne sende gel . Yani anne anne anne sende gel hep böyleyiz neden böyle olduk bilmiyorum. Yapışık ikiz gibiyiz . Gece bile annecim bana sarıl benimle uyu falan diyor . Çok ilgi gören bir çocuk , oyunlar oynarız kreşe gidiyor yarım gün haftasonları mutlaka gezdiririz Tv telefon oldukça kısıtlı evde de ilgileniriz neden böyle olmuş olabilir ne yapabilirim tecrübesi olan anneler var mı? Şimdi birde 7 aylık hamileyim kızım doğunca oğlumla durumumuz nasıl olacak oda gözümü korkutuyor