sevde_e benim bebeğim de 2 kilo 800gr doğmuştu çok küçük ve zayıftı eve ilk geldiğimizde ben bakamıcam galiba diye çok ağlamıştım sütüm geç geldi ve 3 hafta asla meme tutamadı meme ucumda, yoktu aptamil mama vermiştim oda, aşırı gaz yapmıştı sürekli ağlıyordu onunla, birlikte, bende, çok ağlıyordum memelerim yara bere içinde, kullanmadığım kremler kalmamıştı çok şükür şuan 6 aylık herşey yoluna, girdi asla üzme kendini zaman çok hızlı geçiyor