yigitinannesii22 Var ise kimden almıştınız, süreç nasıl ilerliyor ve işe yaradı mı bilgi verebilirseniz çok mutlu olurum🌸
byhn_yldrm Ebe Ayşegül karabataktan aldım.bende işe yaramadı 3.500 tl fiyatı.bilindik şeylerin dışında birşey katmıyor.tabş sorununuz ney onagöre değişir belki
eslmn Süt artırmada etkili o da şöyle her emzirmeden sonra sağım yap diyo vitaminler söylüyor al iç diye onu danışmanlık almadan da yapabilirsin zaten