Bdksbsjsnd Şimdi 19 aylık önceden biz şaka yaparken cee yaparken gülerdi kendisi cee yapardı bir kaç anlamlı kelimesi vardı ama son bir kaç ayda hepsi gitti şu anda kimse dikkatini çekmiyor biz çağırsak da bakmıyor bu durumu yaşayan kimse var mı
smileylaylom Bdksbsjsnd bazen çocuklar kullandığı kelimeleri hafızaya atıyor sonra tekrar kullanmaya başlıyorlarmış
aselkussum Bdksbsjsnd öncelikle sakin olmanizi isticem sizden biz yaşıyoruz bu durumu ve riskli gruptayiz malesef ki çocuğumun enerjisi çekildi resmen gözümün önünde. Belki uyaran belki başka bı durum bir uzmanın değerlendirip yönlendirmesi gerekiyo bence .ekran kesildiğinden beri o kadar amaçsız mutsuz ve takıntıları pik yapti ki tekrar acasim geldi o derece çocuğum donuklasti
Bdksbsjsnd rachelgreen_ ekran zaten baştan beri hayatımızda vardı ama bir yerden sonra zararını görüp tamamen kestik ama kestiğimizden beri düzelmiyor hatta olanlar da gidiyor hala
ferahmete Valla anneler ne ekran ne bişey şimdiki çocuklarda gerçeten bir durgunluk,donukliuk var bejim oğlumda öyle bizde doktor süreci içindeyiz bakalım
Bdksbsjsnd ferahmete nasıl bir süreç içerisindesiniz acaba bende şu an sürekli araştırıyorum ama kötü bişey de kondurmak istemiyorum
aselkussum Bdksbsjsnd yani sürece yeni başladık sayılır 1 aya yakın bı süredir ekranı kestik o sürede bazı şüphelerim oldu Dr gittik özel eğitim ve ergoterapi önerdi bu süreçte ekran kesilince cocgun enerjisi gitti donuklasti takıntıları pik yaptı tüm duyualri neredeyse alarm halinde.ergoterapist duyusal arayış yoksunluğu dedi yani birden çekince böyle olması normal daha çok şekil degstrir azalır artar doğru destkle azalır vs dedi.
ferahmete Bdksbsjsnd oyun grubu önerdi doktor daha sonra çocuk psikiyatrisi görecek dedi hakalim 1 aylık süredeyiz