Arkadaşlar bebeğm üç aylık erkek vücudu beyazz sürekli pişik oluyor. Doktor vucüdu hassas dedi. Yeşil prima kullanıyordum acaba omu yaptı dedm. Prima Premium careye geçtim. Altını sürekli pamuk su siliyorum. Islak mendl değdirmiyorum. 2 günde bide yıkarım oğlumu mutlaka. Günde 8-9 kere bez değştiyorum net. Havalandırıyorum. Pişik kremi olarakta hamazinc sudocrem bepanhten plus kullanıyorumm. Genelde hamazinc sürüyorum. Süreklide sürmek istemiyorum bağışıklık kazanır diye. Napmam grekiyor yardımcı olun nolur yaaa. Nasıl geçer nasıl olmaz bu pişik😰