gzd_nhr Merhabalar, benim bebeğin çok şükür büyük ölçüde azaldı. Doktora ekstra gitmedim çünkü yenidoğanların hepsinde normal demişti önceden gittiğimde. Ben de serum fizyolojik iyi gelmiyor mu acaba diyordum ama bıkmadan aksatmadan serum fizyolojik ile temizleyip hafifçe pat pat yapmak gerekiyor. Ben arada nadir de olsa aspiratörle de çektim çok nadir ve çok aşırı tıkalıyken. Bir de banyoları aksatmamaya ve sonrası temizlik yapmaya dikkat ettim o zaman mukus açılıyor daha rahat oluyorlar. Ortamın nemi düşünce de tıkanıyorlar buna da dikkat ettim minik bir buhar makinem var ama petek üzerine ıslak bez koyunca da çok hızlı nem dengeleniyor deneyebilirsiniz. Bir de fizyolojik reflü var mı bebeğinizin? O da tıkanma yapıyor malum mide kapakçıkları henüz tam gelişmediğinden ağzına gelen süt burunlarına da kaçabiliyor. En önemlisi de sabırlı olmanız 🫂🧡 bunlara dikkat ettikçe inşallah sizin bebeğinizin de geçecek. 🙏