maryzeyn Kızlar oğlum 2 aylık yüzük parmağında kızarıklık ve şişlik var ne yapabilirim doktora gitmelimiyim sizce yaşatan var mı
heymom__ maryzeyn geçmiş olsun. Batık olduğu zaman böyle şişiyor genelde ama sizde batık yok gibi görünüyor. Enfekte de olmus olabilir yada kıymık gibi birsey batmıs olabilir iyice incelediniz mi her yerini?
drykrbn maryzeyn kenarları etine battığı için götürün bence çünkü bunun için bir aparat var araştırın isterseniz düzelsin diye çok eğimli olmasından kaynaklı çok kısaltmamaya ve düz kesmeye dikkat ederseniz faydası olur
gg3848 maryzeyn kıyamam bayağı kızırmış bir doktora gösterin bence enfeksiyon falan varsa çok küçükmüş daha
rumisssa maryzeyn bizde dolama olmuş derler karbonatlı suya tülbent batırıp silebilirsin tırnak batığına benzemiyor bir şeyde batmamistir sanmıyorum Allah şifa versin inşallah
maryzeyn heymom__ tırnak dışarıda aslında batık yok iyice inceledim hiçbir şeyde gözükmüyor yarın sağlık ocağına göstericem en sağlıklısı öyle olacak gibi
yrnyrn061 Bizde aynısını yaşıyoruz her kestiğimde derinde kesmiyorum biraz iltihap toplar gibi oluyor sonra kabuk yapıyor yarın dr randevumuz var bende sorucam bakalım neden oluyor
maryzeyn drykrbn ilk kestiğimde battı galiba biraz amaşuan tırnak dışarıda uzamış içeride gözükmüyor daha dikkat edeceğim inşallah bakalım