Evet nerdeyse 11 aylık oldu ve ayrılmıyoruz, yani artık otururken bile gelip açıyor.. kreşe gittiği günler süt bırakıyorum ve içmiyor aklına bile gelmiyor 2 gün ama diğer günleri yapışık geziyoruz ve artık yoruluyorum çalışıyorum, nasıl bıraktırsam ?