metekaanmom kvsrkyn konya da yaşıyorum ben burda yaptırmistim siz nerede yasiyosunuz bilmiyorum ama bu yaşadığınız bölgeyi araştırın devletre ucretsizdi
kvsrkyn metekaanmom hamilelikte başladı benim sonra hamilelikten sonra devam edince tekrar devam ettim faydası oldu ama ilaçta kullanıyorum tabide şimdi devletinkinden randevu aldım bakalım istanbuldayım
metekaanmom kvsrkyn sanırım İstanbul da özel kliniklerde oluyor ücretli olarak çünkü benim arkadaşım da konyaha gelmisti TMS için
ygzmoms inciasyakepe evet ama şöyle düşün ilaç içmezsek yine gelecek ve tedavi olmadigimiz için de sürekli tekrarlayacak
kvsrkyn ygzmoms bana bunun tedavisi yok gibi hissediyorum ben 6 aydır nefes açlığı çekiyorum tamam ilaç psikolog okey ama bana bunların tamamen geçeceğini düşünmüyorum azalır belki ama kesip atıcağını zannetmiyorum