Aloneeee sevval_5481 iştahı kesiyor olması lazım aslında. Yani ben uzun zamandır kullanıyorum. İlk başlarda hatta bende ishal ve mide bulantısı yapıyordu.
sadbut Aloneeee iştah kesti mi ozempic vurulucaktım zayıflamak icin insülin yuksek olunca bu ilacı verdi doktor zayıflar niyim acaba
Aloneeee sevval_5481 hayır beni zayıflatmıyor. Ben insülin direncim düzene girsin diye kullanıyorum. Düzene girdi de
Aloneeee sadbut beni zayıflatmıyor canım. İnsülinimi düzene soktu. Tuvalete de sık çıkartıyor ama ben zaten öyle çok yemediğim için yememde bir değişiklik olmadı. Kilo da gitmiyor bende. Kimisini zayıflatıyormuş ama bilmiyorum