Ayy aynı durumdayım, kızım 16 aylık, kaza yaşadık, ertes72 içtim, ama ben emzirdim ya 8 saat emzirmeyin yazıyordu bir yerde, başka bir yerde zararı olmaz yazıyordu. Eşim emziriyor deyince eczacı bunu vermiş. Ben de kızdım niye ella almadın o daha etkiliymiş diye ama neyseki eczacı düşünmüş. Daha regl olmadım yeni olay, siz hamile kaldınız mı