Anneler merhaba,
Kızım 3,5 yaşa doğru gidiyor ve hala bezliyorum bu durumdan artık çok rahatsızım. Daha önce tuvalet eğitimine kalkıştım ama başarısız oldu klozetten çok korktu lazımlık aldım onu da istemedi klozet adaptörü aldım yine olmadı bende iyice korkup süreç uzamasın diye bıraktım.
Sonra Biliyorsunuz 1 ay önce kızıma lösemi teşhisi koyuldu ve şu an hastanede tedavi görüyoruz. Dekort sebebiyle daha sık idrara çıkma oluyor kızımda çok su içer bir de. E ilaçlardan dolayı bazen kakası cıvık oluyor ve en pişiğe yatkın kaka türü kendisi. 1 haftaya yaklaştı poposu kırmızı henüz yara vs yok elimden geleni yapıyorum ama bezden artık nefret ediyorum. Zaten hastanede korkuyor travmaları var diye üstüne tuvalet eğitimi eklemek istemiyorum ama bu şekilde de ilerleyemiyoruz hocalar bile istemiyor enfeksiyona davetiye diye. Ne yapıcam nasıl alıştırıcam bu konuda hep korktum zaten tuvalet eğitimi en zor görünen en korktuğum olaydı ve düşündüğüm gibi de oldu gerçekten. Bu arada kaka yapınca hemen söyler rahatsız hisseder ama çiş için geçerli değil.
Lütfen bana tuvalet eğitimi konusunda başarı oranı yüksek yöntemleri söyler misiniz nasıl yapabilirim onu korkutmadan üzmeden üstünde baskı kurmadan tabi biraz da benim psikolojimi alt üst etmeyecek şekilde.
Fikirlerinize ve deneyimlerinize ihtiyacım var.