Kızlar…
Yardımınıza ve fikrinize ihtiyacım var.
Bebeğim 7 aylık bi kere Yumurta ve muzu ardından 15 gün sonra Yumurta ve avokado verdim . Yumurta 3 gün kuralı ile geçmiştik. Sonra bu iki karışımda çok kustu acile gittik . Gaz sıkışması olmuk dediler. Şimdi de ne versem öğürüyor. 1 saat sonra çıkarıyor. Kabız oluyır gazı oluyor. Ne yapmalıyım. Yiyen bi bebek olsın çok istemiştim