anneu 8 aylık bebeğimin emme süresi çok azaldı ek gıdayı doktorum 3 öğün vermemi söyledi ben çoğunlukla 2 öğün veriyorum ama sabah aç karna olsa bile max 5dk emiyor gün içinde 3dk falan emip bırakıyor sizinkiler de böyle mi
momyy30 anneu benim de 8.5 aylık çok acıkınca Max 5 dakika da boşaltıyor göğsümü normal arrtık kısa sürer Meral etmeyin
portakal_132 anneu benim kızım 7,5 aylık 3 öğün veriyorum ben ısırmaya başladı çünkü anca uyutmaya hafif daldığı zaman emziriyorjm anca öyle emiyor 😏😏