ezgihilal Arkadaşlar merhaba bir saç şekillendirme seti almak istiyorum ama bütçem kısıtlı maksimum 3500 TL’ye çıkabilirim. Memnun kaldığınız bir marka model var mıdır?
hhaziran ezgihilal acuranın AC-95 airstyle negatif iyonlu 6in1 modelini kullanıyorum memnunum fiyat performans ürünü. Benim saçlarım kıvırcık olduğu halde çok iyi iş görüyor duş sonrası