Kızlar bebeğim doğdu yanıma verdiler hiç birşey yoktu daha sonra ememedi diye küvezde aldılar. Ciğerlerinde şu varmış neyse bir hafta yattı çıktı ama hırıltısı vardı yenidoğan hemşireleri ciğerlerinin temiz olduğunu sadece burun delikleri küçük olduğu için bu sesin geldiğini söylediler. Doktorda aynı şekilde ama hala devam ediyor bazen mama emerken boğazına kaçıyor bugün yine doktora götürdüm uzun uzun dinledi ciğerler gayet temiz dedi ama çok korkuyorum varmı başına böyle birşey gelen. Bu arada burun temizliği yapıyorum düzenli