Ya kızlar 10 aylık bebeğim var 4 aydır ek gıdaya başladık ama yediremiyorum yani bir kase çorba içmişliği yok şu zamana kadar işte insta anneleri gibi başladım ilk tatsız tuzsuz sevmedi sonra kendi yemeklerimizden vereyim dedim ay onu da yemiyor eline vereyim kendi yesin diyorum iki ısırık sonra yere atıyor ve öğürüyor diş çıkarma dönemi mi derseniz evet şuan belki etkisi olabilir ama bu hep vardı yeni değil yani başına gelen var mı nası aştınız ya