MTkutay benim ikizlerim var cok ufak dogdular cok guzel gelisiyorlardi iki hafta once hastalandilar istahlari kapandi 5 aylik olacaklar 2 aralikda merak etdigim icin girdim benimkilerla ayni aydalar masallahlari var benimkiler gelismemis diyorum kendimce ama su var ki cok sagliklilar masallah ufacak dogupda biyle gelismeleri cok guzel bisey
Boyle postlar bence takintili anneler icin uzucu bisey allah herkesin bebegini nazardan hastaliklardan korusun 😘