Merhaba,
Oğlum 10,5 aylık. 4 ay 3 haftalıkken ilk diş ağrıları vs başladı ve dişi patladı. Şuan üstte 4 altta 4 diş var. Alttaki 4. Diş yeni çıktı sayılır. Daha onun acısı geçmeden altlı üstlü azılar mı köpek mi diyorsunuz onlar cıkmaya başladı sanırım çünkü cocuk sabaha kadar inliyor. Calpol verdim gece. 1-2 saat sonra yine başladı. Sabaha kadar memede. 10 günden fazladır da nezle gibi bişi bi türlü düzelmedi. İlaç vs kullandık. Yarın tekrar dr te götürcem. Kızım 27 aylık onda bi es verirdi dişler ama oğlum seriye bağladı. Uyku nedir unuttum :(