Yigitoglum Kizlar bebegim 7 bucuk aylık. 7 aydir 5 parmağı geçmemiştir birlikte olmamız. Her seferinde konusuyorum neden böyleyiz diye . Bebek biraz kendine gelsin yapariz diyor. Ama ne bileyim bizde mi sadece bu durum var
Rabia_38_01 Yigitoglum kırkım çıktı 46.gun bugün daha birlikte olamadk biri 46 gunluk digeri yedi yasinda biri uyusa digeri uyank kocam çatladı yeminle 😂
Prens_annesi2110 Yigitoglum bi tek siz değilsinz.. hepimiz aynıyız. Kendi adıma diyim eskisi gibi değiliz ama hamd olsun eşimi seviyorm tabi bebek olunca uyku saatlerimz şaşıyor vs o yorgun geliyor işten bende takıyordum ilk zamanlar sonra akışına bıraktım
Farahzeynep Yigitoglum benim eşim lohusalık saydı resmen, o zaten evlendikten sonra bana çok düşkün oldu ben kendimi çektim, her gün mesela eşim arar ben aramam, bebek olunca daha bir bağlı oldu. Eşinizle konuşun, erkeğin cinselliğe daha düşkün olması lazım.
Prensesannesiii26 Yigitoglum sanki daha iyi hamileliğimden bu yana daha farklı herşey çünkü hamileliğim çok kötü geçti hormonlardan dolayida ben çok asabiydim ve hep alttan alan taraf peşimden koşan taraf oydu kaç kere en ufak biseyde çekip gitmeye kadar gelmişti işin boyutu belki yanlıştı ama o zaman bu elimde değildi daha sonrasında doğumum erken oldu onun psikolojisi bebeğimin sıkıntıları gaz kolik reflü erken doğduğu vs hep el üstünde tuttu beni 🤷 bende şaşkınım aslında ama şunu farkettim ben onun üstüne dusmedigim için böyle oldu sanki önceden hep üstüne duserdim ama ilgi göremezdim şimdi tam tersi çok üstüme düşüyor ve ben elimden geldiği derecede ilgilenebiliyorum kızımdan dolayı ama çok şükür iyiki böyle olmuş 🥰🥰
Minnosunannesi1 Valla ben şahsım adına söylüyorum eşimle aramdaki bütün duygusal bağı bitirdim ne birlikte olma ne samimi olma hepsi bitti bende yüzünü görmek istemiyorum sadece bebeğim için bu evdeyim sorumluluklarımı yerine getiriyorum ama asla onunla muhatap olmuyorum hiç bişeyde kafama takmıyorum yok birlikte olmadık yok benden uzaklaşacak cehennemin dibine kadar yolu var
Hayalimmmm Minnosunannesi1 hayat böyle çok zor değilmi ben birgün küs olsak çok mutsuz ve eksik oluyorum
My_LiFee Minnosunannesi1 hayırdır canm seni uzecek ne yaptı anlatmak istersen rahatlarsjn içini döküp ama istersen
Minnosunannesi1 Yigitoglum sıkıntı şu ki eşim aramızdaki kavgayı annesine babasina anlatıyor bizim artık özelimiz kalmadı ben ne yaptıysam beni ailesi olarak görmedi hep anne babasıyla oldular en son ki kavgada ben çok ısrar ettim barışalım diyr buda barışmadı bende hakaret ettim karakteriz falan Dedim buda gitti onuda anlattı babasına annesine onlarda benim üstüme geldiler... bu son olaydan sonra içimde bitirdim onu şuan ne o benim yüzüme bakıyor ne ben ve aslada onunla eskisi gibi olmayı dusunmuyrum içim buz gibi ona karşı
Yigitoglum Hayalimmmm bende aynısıyım. Küs yatamıyorum kendimde bir bosluk hissediyorum. Sürekli ilk adimi atan taraf olmakta cok zor 😔
Minik18 Bizde surekli tartısma icindeyiz mutlaka tartisma yaratacak birsey buluyor esim eskisi gibi degilim artık yıprandmmm cokk
Yigitoglum Rabia_38_01 sizin yine az bir sure 😊 bizim bebek yatsa bile olmuyor ya bebek uyanirsa düşünesi icerisinde 🙄😊
Yigitoglum Prens_annesi2110 aynen canım bende esimi seviyorum. Eskisi kadar takıntılı olmuyorum ama ne bileyim bir erkek bu kadar nasil bekleyebilir 🙄 bebekte zaten bu aralar huysuzdu diş mi artik bilmiyorum.
afra_orhon87 Yigitoglum ay aynı bizzzz uyanırsa vs korkuları ile uyuyakaliyiroz ama gerçekten de yarım saate bir kalkıyor
Yigitoglum Minnosunannesi1 anladim canım zor mus yaa bir insan nasil esiyle arasında gecen olayi annesine babasina anlatir😔 Ne diyeyim canım Allah yardimcin olsun peki annenler bu duruma ne diyorlar
Fatosaras21 Minnosunannesi1 bnmki 5 yıldır her kavgayı tartılmayl yalan yanlış annesine söyler oda beni arar bende kendimi savunurum hep böyledi böylede devam eder
Yigitoglum Farahzeynep zaten benim de anlamadigim sey o yaa. Konustum zaten ama artik o muhabbeti cok konusmayacagimi söyledim kendisine
Prens_annesi2110 Yigitoglum erkekten erkeğe değişir canım kimisi çok düşkün olur cinselliğe kimisi daha az.. hem herşey cinsellik demek değil sevgi hoş görü olsun gerisi hallolur🤗
Farahzeynep Yigitoglum biraz kendinizi geri çekin mantıklı. Sevgiliyken eşimin üzerine çok düşerdim o umursamazdı, evlenince tam tersi oldu. Kaçan kovalanır.
Yigitoglum Minnosunannesi1 Allah yardimcin olsun insallah canım Allahim bildiği gibi yaosin onlari da sen canını sıkma bebegin var cok şükür onla ilgilen
findikburun Prensesannesiii26 bizi anlatmışsın 😀😀 boşuna bidaha yazdırtmadın bana aynı şeyleri çok tişkür 🤣🥰
Yigitoglum Prensesannesiii26 bende cok usteliyordum her seferinde ama artik bende fazla ustune dusmemeye çalışıyorum