Kızlar selam bebeğim 9. Ayı doldurmak üzere. 2-3 hafta önce ravden hastaneye yatmıştık antibiyotik vermişlerdi biliyosunuz antibiyotik kullanınca idrarında bi koku oluyor, o günler olmuştu tabi ilaçlar bitince koku da geçti. Bugün sabahtan beri bebeğimin vücudundan aynı koku oluyor ama idrardan değil idrarı kokmuyor, vücudu ter kokusu mudur nedir anlamadım boynunu saçlarını falan kokluyorum aynı koku birebir. Herkes farkediyor antibiyotik kokuyor diyor. Sizce normal mi yada neye işaret eder bilen var mı lütfen yardımmm çok meraklandım