Kızlar iki oğlum var biri 4buçuk biri 3 yaşında. İkisini de çok seviyorum gün içinde onları o kadar çok öpüyorum sarılıyorum ki gözlerinin içine bakıyorum ama o kadar hareketlilerki evin içerisinde sürekli bağırma koşma gürültü,oyuncakları fırlatma durumları oluyor. Büyük çocuk neyse de küçüğü çok zahmetli ulaşabileceği her şeye zarar veriyor her şeyi kırıyor çok tuhaf bir çocuk, birlikte oynayalım diye ahşap oyuncaklar, eğlenceli şeyler alıyorum, boyamalar falan alıyorum ama ondan da hemen sıkılıyorlar. Yani bazen diyorum ki keşke hiç evlenmeseydim de hep bekar kalsaydım🤦🏻♀️yani bu erkek çocuğu olanlar için soruyorum erkek çocuğu hep böyle midir büyüyünce bunlar sakinleşecekler mi.