esraln akşama doğru azalıyor tecrübeyle sabit. Geçen sene tuttum ben ama oğlum 14 aylıktı akşama doğru bir şeyler yediriyordum çünkü sütüm baya azalıyordu iftar sonrası zaten uyku saati olduğu için sütte çoğaldığı için sorun olmuyordu ama sizinki küçük daha doyumluk zamanında da değil isterseniz bir iki gün deneyin yoklayın kendinizi bebeğinizi ona göre karar verirsiniz.