diilek merhaba 3. Gün tepki vermeye 4. Gün de söylemeye başladı yılmadan devam edin bir noktadan sonra onlar da pes ediyor evet ara ara kaçırdığı oluyor ama o kadarı da normal şimdi kendisi tuvaleti geldiğinde tutarak geliyor 🫶🏻 ilk 3 gün ama neredeyse pes edecektim ama pik yaptığı noktada öğrenmeye başladı kolay gelsin size de 🥰