i_ylmz Kızım 4,5 aylık bugün göğüsünde hırıltılı ve hafif öksürük ile acile götürdüm daha da ilerlemesin diye doktor Ventosal ve inflacort verdi ikisini de yarım yarım sabah öğle akşam kullanmamı söyledi kullanan varmı ne zaman etki ediyor
i_ylmz 3kedili2bebekli zaten yarım yarım kullanıyorum ama bana serum demediler ve etki etmez ise antibiyotik verdiler kullansam mı bebeğimin böyle öksürmesine dayanamadım
3kedili2bebekli i_ylmz serum kullanmazsanız o ilaçlar çarpıntı yapar yarım ustune 1 ml serum eklemeniz gerekiyor ağır geliyor yoksa bir de o ilaçlar bir kaç gün oksurtuyor balgamı çıkartmak için oksurmesi gerekiyor çünkü sonra rahatlama basliyor bol bol da burun yıkamaniz gerekiyor