3 yaşında premetüre bebek dogdu kızım zaten doğduğundandır hep çekiyorum mamalarıda kabul etmedi gelişimide hep geriden geliyor tahlilleri falan normal değerlerde ama iştah sıfır hiçbişey yemiyor az önce çorba ekmek doğradım verdim biraz onu bile kustu aşırı sinirlendim ne yapabilirim bana yardımcı olabilirmisiniz 😒😒